Αλλαγές ή επιστροφές γίνονται δεκτές σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.
Προϋπόθεση για την επιστροφή του προϊόντος είναι να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία άθικτη, να μην έχει επέλθει καμία φθορά σε αυτό και να υπάρχει διαθέσιμη η απόδειξη πώλησής του. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών, είναι συνετό να ελέγχουν τα προϊόντα κατά την παράδοσή τους σε αυτούς, για τυχόν εμφανή ελαττώματα των ίδιων των προϊόντων ή της συσκευασίας τους.
1. ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
2. ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
3. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
Alpha bank: GR55 0140 1740 1740 0232 0002 717
Eurobank: GR98 0260 0130 0008 4020 0437 108
Χρειάζεται να έχω κάνει εγγραφή για να παραγγείλω online;
Χρειάζεται μόνο όνομα, επίθετο και email. Μπορείς να συνεχίσεις την online παραγγελία σου και σαν απλός επισκέπτης.
Σε τι χρησιμεύει το πεδίο “Σχόλια Παράδοσης”;
Εδώ μπορείς να γράψεις σχόλια που αφορούν την παράδοση της παραγγελίας. Για παράδειγμα μπορείς να γράψεις να μην χτυπήσει ο courier το κουδούνι, αλλά να σε καλέσει.
Έκανα λάθος την παραγγελία μου. Πώς μπορώ να το διορθώσω;
Θα πρέπει να μας καλέσεις το συντομότερο δυνατόν στο κατάστημα και να μας ενημερώσεις ή να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω e-mail ώστε να το φροντίσουμε άμεσα.
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ E-SHOP: +30 210 4971113
Email: sales@kalista.gr
Ακύρωσα την παραγγελία μου ενώ είχα πληρώσει με πιστωτική κάρτα. Τι πρέπει να κάνω;